23948sdkhjf

Copenhagen Designer Outlet lancerer visuel identitet

Copenhagen Designer Outlet slår dørene op i oktober 2014, hvor 80 eksklusive brands vil være repræsenteret med egne butikker.
Outlet-centeret, som bliver Danmarks største, skal markedsføres under ét brand, og med lanceringen af den oficielle website i dag offentliggøres centerets logo, visuelle udtryk og løfte: Go further - it pays.

Centeradministratoren DEAS og ejeren Danica Pension har samarbejdet med marketingbureauet Fireball om opgaven.

Kerneudfordringen har været at finde et logo og visuelt udtryk, som kommunikerer store besparelser og eksklusivitet på én og samme tid.

- Vores kommunikationsopgave er kompliceret, fordi mange danskere ser papkasser og uoverskuelige tøjbunker for sig, når de hører ordet oulet. Men det er milevidt fra sandheden. Copenhagen Designer Outlet bliver et eksklusivt shoppingcenter, hvor man vil møde unikke konceptbutikker, god service og vil kunne tage et hvil på en hyggelig café. Vi skal derfor ud med budskabet om, at du i Copenhagen Designer Outlet kan få en god oplevelse, spare penge og samtidig gå hjem med kvalitetsprodukter fra kendte fashion brands. Vi fik fire gode bud på opgaven, men Fireball var det suverænt bedste match, da de viste stor indsigt i vores udfordringer og behov,” lyder det fra Christa Nesheim, Commercial Project Manager i DEAS/Copenhagen Designer Outlet.

Copenhagen Designer Outlet vil huse ca. 80 butikker med danske og internationale brands fordelt på 17.500 m2. Danica Pension ejer Copenhagen Designer Outlet og City2, som begge udlejes og administreres af DEAS.

Copenhagen Designer Outlet forventer at tiltrække mere end 1,5 millioner besøgende det første år.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.09